16 feb. 2021

Även ateister helade när han ber

Mobbning, stryk hemma, spel- och porrberoende och ockultism är delar ur Michael Grälls förflutna. Men så fick han ett kraftfullt möte med Jesus och i och med det också gåvan att bota sjuka. Även de som hånat honom för hans tro har häpnat när han har bett för dem och de blivit friska.


- Från fralsningsarmen.se -
 – Jag har alltid intresserat mig för naturmänniskor såsom indianer, eskimåer och samer eftersom de tar hand om naturen istället för att förstöra den, förklarar Michael.

Han bekantade sig med schamanism, distanshealing och annat. När det gäller det sistnämnda så har man ett medium som ber för en på avstånd och i det inledande skedet uppfylldes Michaels hela kropp av en positiv kraft men efter några dagar dalade det och han blev istället sämre.

– Det ockulta är livsfarligt. Det är svårt att förklara men det var som om någon klev in i mig och jag matades med mörker och blev ändå mer fast i spel- och porrberoendet, berättar Michael.

Exflickvännen hade en kamrat som var aktiv inom Frälsningsarmén i Örnsköldsvik och vid ett tillfälle bjöd hon med Michael till en lovsångskväll där....

Läs mer här:  https://www.fralsningsarmen.se/karen-kyrkan/min-vag-till-gud2/container/aven-ateister-helade-nar-han-ber/

Inga kommentarer: