23 juni 2023

VITTNESBÖRDET: Varken droger eller andlighet fyllde tomrummet i Isak


(Bildtext: ”Äntligen kände jag att någon brydde sig, äntligen fick jag uppleva äkta kärlek, äntligen fick jag möta källan till allt liv som jag så desperat länge hade sökt efter”, säger Isak Rydholm om mötet med Jesus. Foto: Anelle Rulander Egserius)

Anelle Rulander Egserius i Värden idag -

Isak Rydholm började tidigt känna att det var något som saknades i hans liv. Men trots fester, droger och andlighet var det inte förrän han mötte Jesus, som han hittade det han letat efter hela tiden.
– Även om jag kunde bli distraherad för stunden visste jag att det inte kunde vara allt som livet hade att erbjuda, säger han.

Läs mer här: https://www.varldenidag.se/ung/varken-droger-eller-andlighet-fyllde-tomrummet-i-isak/repwfl!kuT14FTYP4UkBApIBlQDJg/

Inga kommentarer: