7 maj 2020

Ny bok i AFFÄREN

Nu har den kommit in...
...och vi kan sälja den för 35 kronor!!
Jag fick ett paket på posten med boken "Varför just jag?" av Jacob Dankami. Jag började läsa boken och den fångade verkligen mitt intresse. Den handlar om en pojke som växte upp i Israel som ortodox jude och hur han senare då han läste Nya Testamentet upptäckte att Jesus var den Messias som judarna väntade på och hur han sedan använde resten av sitt liv för att övertyga sina judiska vänner att Jesus var den de väntade på. Boken är väldigt engagerande eftersom den redogör för en gripande livsberättelse. Men den är också väldigt lärorik då den skildrar det spännande mötet mellan Gamla Testamentet och det Nya Testamentet. 

Innan jag läst färdigt boken kände jag att denna bok vill jag vara med och 
sprida. Jag beställde en upplaga från bokförlaget och vill gärna att fler ska få del av innehållet. Jag har nu fått de beställda böckerna och du kan få köpa den för 35:- (94:- inklusive porto inom Sverige). Beställ den genom ett mejl till info@rupeba.se.

Du kan läsa mer om boken här: https://rupebabutiken.blogspot.com/2020/05/varfor-just-jag-jaco-damkani.html

Inga kommentarer: