27 maj 2018

TEKNISKA PROBLEM

Är det någon som vet hur man gör??

Jag kommer inte in på rupebas FaceBook-sida på min PC.

Ni har kanske märkt är det ser lite konstigt ut på uppdateringarna.
Det beror på att jag inte kommer in på FaceBook-sidan. De inlägg som är publicerade de senaste dagarna är sådana som publicerats på andra sidor och som jag sedan "delat" med vår FaceBook-sida.

Då jag loggar in kommer jag, som vanligt, till en sida som heter "Dina sidor". Där finns det två sidor "Rupeba" och "AFFÄREN". Normalt klickar jag på "Rupeba" och kommer då till tidslinjen på rupeba där jag kan lägga ut bilder och text. Den andra sidan "AFFÄREN" kom till av misstag och den använder jag aldrig.

Problemet är att då jag klickar på "Rupeba" händer ingenting. PC:n söker några sekunder och sedan händer inget.

Jag kommer alltså in på sidan genom appen påiPad och mobil men inte då jag surfar in på PC:n.

Har du några tips är jag tacksam om du kontaktar mig på peter@rupeba.se.

Hälsningar
/Peter

Inga kommentarer: