20 jan. 2021

Vittnesbördet: Andreas fick en andra chans

 

- Från Jesus.se -
"Mamma Lilian som är en bedjare bad ständigt för sin son. Andreas berättar att hon en dag kom förbi hans bostad på en av sina bönepromenader. Hon hade ett ord till honom och sade: ”Frihetens dag kommer och den kommer med hast.”
– Jag hade respekt för mammas andliga sida så jag skrev upp varje ord. Mamma hade också haft en syn där hon sett mig ståendes med en fruktansvärd varelse sittande på mitt huvud med klor inborrade i mina axlar.
– Hon hade även sett två andra strålande varelser som kom ner till mig med ett rop ”Fri!” Då såg hon att den första varelsen skrikande lämnade mig.
Två veckor senare kraschade Andreas totalt på grund av många olika anledningar.
– Det var då jag kom till det där vägskälet och bad min första bön från mitt hjärta om frihet och ett nytt liv. Gud besvarade min bön".

Läs mer här: https://www.jesus.se/livsberattelser/andreas-fick-en-andra-chans/

Inga kommentarer: