31 okt. 2008

Dagboken - små tankar för märkärdiga dagar

195:- direkt i brevlådan (inklusive moms och porto)
Sätt in 195:- på plusgirokonto 1500 918-6 (Peter Baronowsky) och uppge namn och adress dit vi ska skicka boken.
Boken går i tryck vecka 46 och vi räknar med att kunna distribuera den i början av vecka 50.

Vi ger nu ut Dagens Andakt från
www.rupeba.se i bokform. Varje dag har det funnits en ny andakt på hemsidan och många människor har hört har blivit berörda och hört av sig:

Dagens Andakt är det enda jag orkar läsa ibland när jag inte orkar öppna Bibeln, för det är alltid lika tänkvärt och bra och man mår bättre under dagen! Tack för en superbra sida!”
”Vill bara tacka för dagens andakt som gav mig just den input och kraft som jag i dag behövde.” ”Vill tacka för dagens andakt. Har den som skärmsläckare på jobbet o hemma. Den ger mycket välsignelse!”

Ville bara säga tack för dagens andakt. jag har den på min face-book och är mkt glad för den”

Då vi nu ger ut Dagboken i bokform är det med förhoppningen att du också ska bli uppbyggd, vägledd och välsignad varje dag under året. Andakterna bygger på Ruts dagboksanteckningar under många år.

Små tankar för märkvärdiga dagar. Alla dagar är märkvärdiga, värda att lägga märke till. Bibeln säger: ”Nu gör jag något nytt. Det spirar redan, märker ni det inte?” (Jes 43:18). Välkommen du också att lägga märke till vad Gud gör i andras liv – och i ditt.






Inga kommentarer: