23 juni 2020

Vittnesbördet: Göran blev helad från tre hjärntumörer

- Från Jesus.se -
Göran Swahn kollapsade helt oväntat under en tågresa. På sjukhuset upptäcktes tre hjärntumörer. Många bad för honom och bara fyra dagar efter det chockartade beskedet kunde läkarna inte längre hitta några tumörer. Gud hade helat honom!

För snart ett och ett halvt år sedan råkade folkhögskoleläraren Göran Swahn ut för något mycket oväntat. Under en tågresa på väg till Stockholm fick han ett kraftigt krampanfall. Göran hade inte haft några symptom alls innan han föll ihop på tåget. Själv minns han ingenting av som hände, berättar han.
– Jag var på väg till ett sammanträde i Stockholm och tog chansen att sitta och halvsova på tåget. Det sista jag kommer ihåg är att vi lämnade Södertälje. Efter det minns jag ingenting förrän jag vaknade upp på sjukhuset i Stockholm. I efterhand har jag fått berättat för mig vad som hände.


Läs mer här:  https://www.jesus.se/livsberattelser/goran-blev-helad-fran-tre-hjarntumorer/

Inga kommentarer: