25 apr. 2021

Tidig söndagsmorgon den 25 april

Veckorevy från min högst personliga utkikspunkt på livet

Förra helgen hade vi glädjen av att ha Stockholmsfamiljen utomhus hemma hos oss. Vi grillade i "sommar"-värmen och avslutade dagen med en promenad på Djäkneberget i Västerås. Där åt vi glass och lekte i lekparken (huvudsakligen barnen, även om jag tror jag även såg någon av de vuxna i rutschbanan).

I övrigt har veckan sett ut som de flesta veckor. Digital hemgrupp på tisdag och digital bibelsamtalskväll på onsdag.
 
Men allt har inte varit som vanligt. En stor händelse i veckan hemma hos oss var att vi skickade vår nästa bok till tryckeriet. Det är Rut som skrivit den och den heter DAGS ATT REFLEKTERA! med undertiteln REFLEKTERA MER ÖVER GUDS ORD OCH DU KOMMER ATT REFLEKTERA MER AV HANS HÄRLIGHET.
 
Jag ska berätta mer om boken i morgon, men jag kan redan nu berätta att boken kommer att kosta 160:- och är på cirka 200 sidor.
 
Vi räknar med att få boken från tryckeriet den första veckan i maj, men du kan beställa den redan nu! Alla som skickar en beställning på boken till info@rupeba.se under april månad får 15 procents rabatt på bokpriset. Som du märker är jag ivrig att få ut boken till så många som möjligt. Du beställer enklast genom ett mejl till info@rupeba.se. Välkommen med din beställning.
 
Ha en välsignad ny vecka
Peter Baronowsky

Inga kommentarer: