12 okt. 2021

Melody Sundberg: ”Att läsa Bibeln förändrade mitt liv”


 - Från Inblick.se -
Melody hade varit kristen länge, men läste inte Bibeln så ofta. Hon brukade be till Gud att hennes ögon skulle öppnas för den heliga boken. Så bestämde hon sig för att läsa igenom Johannesevangeliet, och då hände något. En fantastisk värld öppnade sig. Den ville hon dela med sin man. Han tyckte berättelserna var lika fascinerande. Nu har det gått några år och Melody är förvandlad.

"För första gången började jag älska att läsa Bibeln. Och inte bara det – jag kände en brinnande hunger efter Guds Ord. Jag upplevde ett beroende jag aldrig tidigare upplevt. Jesus hade gjort mig till en bibelläsare".

Läs mer här: https://www.inblick.se/livsberattelser/relationer/melody-sundberg:--%E2%80%9Datt-lasa-bibeln-forandrade-mitt-liv%E2%80%9D

Inga kommentarer: